گوشي موبايل هوآوي مدل Ascend G750 U10 دو سيم‌کارت

Huawei Ascend G750 U10 Dual SIM Mobile Phone

ناموجود
  •  تعداد سيم کارت دو سيم کارت
  •  حافظه داخلي 8 گيگابايت
معرفی اجمالی محصول

گوشي موبايل هوآوي مدل Ascend G750 U10 دو سيم‌کارت

اخيرا شرکت چيني هواوي با توليد چند گوشي ميان رده‌ که داراي امکانات مناسب و البته قيمتي مقرون به صرفه اي هستند، به طور قدرتمندتري پا به ميدان رقابت در بازار جهاني گذاشته. در واقع اين شرکت پيشتاز چيني، با توليد گوشي Honor 3C پا را فراتر از انتظار گذاشت و با قيمت مناسبي که اين گوشي به خدمت داشت، توانست دل بسياري از کاربران را به سمت خود بکشاند. اما؛ ديگر گوشي ميان رده‌ي اين سازنده، Honor 3X G750 مي‌باشد که مي‌توان آن را مدل پيشرفته و صد البته مدل ارتقا يافته‌ي Honor 3C دانست.
در حقيقت Honor 3X را مي‌توان جزو اولين تلفن‌هاي هوشمندي در جهان دانست که بر روي چيپ مدياتک آن، پردازنده‌ي هشت هسته اي قرار گرفته شده. اين پردازنده قادرست دستورات اين گوشي را تا حداکثر سرعت 1.7 گيگاهرتز پردازش نمايد. اما اين تمام خوبي و مزيت اين چيني قدرتمند نيست! اين گوشي مجهز به يک نمايشگر 5.5 اينچي با تکنولوژي IPS و رزولوشن HD مي‌باشد که تراکم پيکسلي متوسط 267ppi را به نمايش مي‌گذارد. با توجه به اندازه‌ي صفحه نمايش اين دستگاه، مي‌توان به راحتي لقب «فبلت» را به honor 3X داد. اين فبلت از يک دوربين 13 مگاپيکسلي در پشت و يک دوربين 5 مگاپيکسلي در جلو بهره مي‌برد. خبر بد در مورد اين اسمارت فون اين است که اين فبلت از نسخه‌ي کمي قديمي‌تر 4.2 از سيستم عامل محبوب اندرويد بهره مي‌برد. بديهي است، بهتر بود هواوي براي جذاب‌تر نمودن اين محصول جديد خود، از جديدترين و به روزترين نسخه‌ي سيستم عامل شرکت گوگل استفاده مي‌نمود. دست آخر، هواوي يک باتري ليتيم يوني با ظرفيت 3000 ميلي آمپر ساعت براي Honor 3X در نظر گرفته است. در پايان همه‌ي اين مشخصات، بايد قابليت پشتيباني از دو سيم کارت را به Honor 3X افزود که اين مشخصه مي‌تواند کمک شاياني به آن دسته از افرادي نمايد که مي‌خواهند از دو سيم کارت به طور همزمان، استفاده نمايند. به نظر مي‌رسد که اين فبلت، ويژگي‌هاي خوب و کاربر پسندي را همانند برادر کوچک‌تر خود يعني Honor 3C، به همراه دارد. در آخر بايد اين نکته را متذکر شويم که هواوي فروش اين فبلت ميان رده‌ي خود را ابتدا از کشور خود يعني چين آغاز نمود و پس از آن برنامه‌ اي براي فروش اين محصول خود در جنوب و ساير نقاط آسيا و البته جهان داشته. حال هواوي، اين فبلت ميان رده‌ي خود را به بازار کشورمان راه داده تا بتواند حضوري پر رنگ‌تر در بازار اسمارت فون هاي ميان رده در بازار کشورمان داشته باشد. خواننده‌ي نقد و بررسي هواوي Honor 3X G750 در ديجي کالا مي‌باشيد.

محصولات مشاهده شده اخیر

گوشي موبايل هوآوي مدل Ascend G750 U10 دو سيم‌کارت

  •  تعداد سيم کارت دو سيم کارت
  •  حافظه داخلي 8 گيگابايت
ناموجود

Huawei Ascend G750 U10 Dual SIM Mobile Phone , گوشي موبايل هوآوي مدل Ascend G750 U10 دو سيم‌کارت

در فروشگاه تی ام پرشیا محصول گوشي موبايل هوآوي مدل Ascend G750 U10 دو سيم‌کارت را با بهترین قیمت در مقایسه با فرو.شگاه های دیگر خرید کنید. امکانات دیگر کالای Huawei Ascend G750 U10 Dual SIM Mobile Phone در بالا در قسمت توضیحات مختصر آمده است. عرضه کالای گوشي موبايل هوآوي مدل Ascend G750 U10 دو سيم‌کارت با کمترین قیمت و بهترین کیفیت یکی از اهداف فروشگاه می باشد.این کالا توسط شرکت تولید شده است. در فروشگاه تی ام پرشیا مطمئن خرید کنید.شرکت مدل Huawei Ascend G750 U10 Dual SIM Mobile Phone با ضمانت اصل بودن به فروش می رساند. عکس های گوشي موبايل هوآوي مدل Ascend G750 U10 دو سيم‌کارت و مشخصات Huawei Ascend G750 U10 Dual SIM Mobile Phone در بالا آمده است. گارانتی اصلی کالای گوشي موبايل هوآوي مدل Ascend G750 U10 دو سيم‌کارت برای خرید محصول Huawei Ascend G750 U10 Dual SIM Mobile Phone با ارسال رایگان و قیمت مناسب عرضه می کند. راهنمای خرید گوشي موبايل هوآوي مدل Ascend G750 U10 دو سيم‌کارت با بیشترین اطلاعات در قسمت توضیحات آمده است. نمایندگی فروش در فروشگاه موجود می باشد. تصاویر و عکس های Huawei Ascend G750 U10 Dual SIM Mobile Phone با کیفیت بالا آمده است. نقد و بررسی و مشخاصات فنی یا قیمت مناسب برای فروش Huawei Ascend G750 U10 Dual SIM Mobile Phone قرار گرفته است. برای اطلاعات بیشتر گوشي موبايل هوآوي مدل Ascend G750 U10 دو سيم‌کارت می توانید با کارشناسان فروش تماس بگیرید. با خرید کالای گوشي موبايل هوآوي مدل Ascend G750 U10 دو سيم‌کارت مقدار امتیاز بدست می آورید. که می توانید در خرید های آتی خود در فروشگاه از آن استفاده نمایید. گارانتی اصلی و ضمانت اصل بودن یکی از اهداف فروش می باشد. قیمت گذاری Huawei Ascend G750 U10 Dual SIM Mobile Phone با توجه به رنگ بندی و مشخصات کالا انجام شده است. بعضی از کالا شامل گارانتی شرکتی یا گارانتی اصلی می باشند.